Pro Solvae

Pro Solvae

Pro Solvae

2020. május 13. - Réka Fazekas

Üdvözlök mindenkit!

Első sorban ezt a blogot azért hoztam létre, hogy Esztergommal kapcsolatban érdekes információkat osztjak meg. A fő irányvonal; a történelem, földrajz, kultúra és a helyi növény és állatvilág lesz. Persze szeretnék majd kitérni kedvenc témámra is, ami az ókortörténet.

Röviden hagy mutatkozzam be. B. Fazekas Réka vagyok, Esztergom-Szamárhegyen élek férjemmel és törzsgyökeres esztergomiként imádom ezt a települést és a környékét. Nagyapámmal és édesapámmal mindig is szerettem a nagy sétákat Pilisben és most már nem is tudnám elképzelni máshol az életemet, mint itt a Duna partján. Ez azért mondom, mert közel tíz évet éltem Londonban, ami nagyszerű volt. Ott szereztem meg mester diplomámat ókortörténet szakon, de a távollét leginkább a hazaszeretetre tanított meg. Jelenleg a doktori munkámon dolgozom az ELTE Ókortörténeti doktori programja keretében. Lényegében ezért választottam ki a Pro Solvae blognevet, ami latinul annyit tesz Solva, azaz Esztergom védelmében.

Remélem mindenki, akit érdekelnek a hasonló kulturális témák élvezettel fogják nyomon követni a bejegyzéseimet, ami nem csak esztergomiaknak készül.

A bejegyzés trackback címe:

https://prosolvae.blog.hu/api/trackback/id/tr3615688368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása